Hjelpesider Help

PowerOffice

For å utnytte alle fordelene med Dynamik bør det integreres mot et økonomisystem. Ett av systemene det er mulig å integrere mot er PowerOffice. For å integrere Dynamik mot PowerOffice, må du først ha opprettet klienten/firmaet i PowerOffice.

Knytt sammen Dynamik og PowerOffice

  1. I PowerOffice

    • Gå til Utvidelser ("Innstillinger" - "Utvidelser)

    • Klikk på "Legg til utvidelse"-knappen

    • Velg Dynamik Insight i feltet Utvidelse

    • VIKTIG: Kopier ut Klientnøkkelen, denne nøkkelen vil kun være synlig når du oppretter utvidelsen.

    • Klikk Ok, nå er utvidelsen lagt til i PowerOffice

    PowerOfficeUtvidelse.png
  2. I Dynamik

    Nå er integrasjonspunktet klart i PowerOffice. Da trenger du at firma opprettes i Dynamik og kobles mot PowerOffice. Ta kontakt med oss på hello@dynamik.no, i e-posten oppgir du:

    * Organisasjonsnummer på firmaet * E-post til brukere som skal være tilknyttet firmaet * Hvilket øknomisystem firmaet skal være tilknyttet, og API-nøkkelen til dette firmaet

    Når firmaet er ferdig opprettet vil du få en melding fra oss om at det er klart til bruk.

Last modified: 09 oktober 2024