Hjelpesider Help

Daglig bruk av Dynamik

Vår anbefalte runtine hver gang du bruker Dynamik er som følger:

  1. Datainnsamling

    Første steget er å få filer inn i Inbox. Dette kan gjøres via integrasjon, manuell nedlasting av excel-filer eller mottak av PDF på e-post.

  2. Behandle sluttsedler

    Når dataene er mottatt kan du behandle filene. Det er viktig å påse av korrekt instrument blir benyttet og at type aktivitet stemmer overens med handlingen som er utført, for eksempel at et kjøp blir registrert som "Purchased".

  3. Kontroll av registrerte sluttsedler

    Etter at alle transaksjonene er behandlet kan det være lurt å ta en kontroll før bilagene overføres til økonomisystemet. Hvordan kontrollen kan utføres kan du lese om i artikkelen Overview.

  4. Bokføring i regnskapet

    Dersom alt ser korrekt ut kan du gå til "Processed vouchers" og bokføre transaksjonene. Les mer om bokføring i denne artikkelen.

Når disse fire punktene er utført er sluttsedlene registrert og regnskapstransaksjonene bokført.

Last modified: 09 oktober 2024